جواب سوالات صندلی داغ(سوالات آقای جدی)و سوالات خانم بیات و آقا رضا و میثم

1.تا حالا ضایع شدم ولی یادم نیس کی و چطور.    2.هر کدوم از بچه های کلاس    3.یه روز توی کلاس سوم دبیرستان یه پاک کن آتیش زدیم کل کلاس پر دود شد .معلممون یه فهش بهمون داد رفت بیرون.روز بعدش گفتن سه نمره از انظباتمون کم کردن.آخر سال انظباتم 20 شد.    4.از خودم5.از 8 صبح تا 2 شب  6. ...       7.جری  8.صحبت میکنم

 

 

جواب سوالات خانم بیات

1.آره . واسه ادامه تحصیل یا کار شاید برم.

2.  1)طرز فکرشون درباره آدما و زندگی 2)نوع شخصیتشون 3)صداقتشون خیلی واسم مهمه

3.اول خودمو تنبیه میکنم که چرا این اشتباهو مرتکب شدم.وقتی دیگه انجامش ندادم خودمو سعی میکنم ببخشم.که خدارو شکر تا حالا توی بخشیدن خودم موفق بودم.

 

جواب سوالات سیروان عزیز

1.اول از عقلم.وقتی ببینم هیچی حالیش نمیشه از دست و پام.ولی تاحالا همچین چیزی پیش نیومده

2.فرقی نمیکنه.تا جایی که بتونم من سلام میکنم.اگرم اون سلام کرد که جوابشو میدم

3.حالا چرا اصرار داری بزنمش؟؟؟؟؟؟؟؟

4.به هردوتاشون

 5.نه اصلا

6.بدم نمیاد

7.نه. نمیخونم

8.پیرزنه رو سوار میکنم بعد واسه اونای دیگه آژانس میگیرم

جواب سوالات آقا رضا و میثم گل

1.بقیه یکم قدشون بلند هست ولی من بااختلاف بیشتری ازشون بلندترم

2.!!!!!!!!بااجازتون!!!!!!

3.دکتر یا فیزیوتراپ

4.اگه به مشکلا بربخورم آره

5.به یه نتیجه درست و منصفانه

6.فکرکنم 16

7.نه

8.از کم کاری و....  .هر چی فکر میکنم میبینم چیزی نیس که ازش راضی باشم

9.هر کدوم که تجربش بالا تر باشه

10.خرگوش!

11.فرقی نمیکنه.مهم معنیشه

12.شهرو بهتر دوس دارم. البته از یه نظرایی هم از روستا خوشم میاد

 

وامّا...

طبق اصرار بعضی ها میرم سراغ مهمان جدید...

 

یه کسی که همیشه مثل من همون آخرای کلاس میشینه

 

بچه ها میگن زبانش خوبه

 

اول اسمش با (الف) شروع میشه و اول فامیلش با (ب)

 

خانم الهام بیات

mrs elham bayat

بهتون تسلیت میگم!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

علی غفاری
ساعت21:10---7 ارديبهشت 1392




میهمان گرامی شما از امروز شنبه فقط به مدت یک هفته فرصت دارید به سوالات جواب بدید لطفا طولانی تر نشه و این که به سوالات یا جلوش یا پایینش جواب بدید.در ضمن من از طرف مدیر فعلا ممنوع السوال شدم پس لطفا بقیه همکاری کنند و سوال بپرسند که صندلی گرم(داغ) بشه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398برچسب:, | 18:4 | نویسنده : سیدعلی اصغر اسماعیلی |